De molses i balmes. El paisatge és la primera de les quatre exposicions que, agrupades sota el títol genèric Des del primer blau, presenten l’obra d’Ignasi Esteve.

La part exposada a la Fundació Valvi, que es pot visitar des del 5 de març al 27 d’abril del 2024, se centra en el vessant paisatgista de l’autor, tant en la seva representació pictòrica com en la seva projecció material (és a dir, en el disseny de jardins i espais vitals). El paisatge esdevé, segons Esteve, l’objectiu final de la utopia de l’artista: esdevenir útil per construir un entorn millor. La persecució del benestar a través de l’estètica traspassa la tela tant en jardins com en els espais vitals.

Inauguració dimarts 5 de març a 2/4 de 8 amb la intervenció de Josep Pujol i Kim Bover.

Divendres 26 de març a les 7 de la tarda visita comentada amb l’artista.

Dijous 14 de març a les 7 de la tarda s’inaugura la segona i tercera part de l’exposició a la Casa de Cultura (Els mapes de pell. Pintura) i a la Fundació Fita (Les imitacions. Retrats).

Divendres 22 de març a les 6 de la tarda s’inaugura la quarta part de l’exposició al Museu d’Art (El retrobament. Pintura).

Per saber-ne més detalls i conèixer tots els actes relacionats que tindran lloc en el marc d’aquesta exposició en podeu consultar el tríptic informatiu.