MLITE

Marc Corvillo "Ome"

Girona, 1977

El primer contacte amb el grafiti el té amb tan sols 14 anys quan comença a fer treballs decoratius per encàrrec en discoteques, supermercats, parcs temàtics, persianes d’establiments, així com en el disseny de roba esportiva. És precisament en aquesta època quan col·labora amb un altre grafiter gironí SOKON (Sokoarts) des de l’any 1995 al 2008. En aquells anys viatgen junts per tota la península ibèrica, Alemanya i França per conèixer i treballar amb altres artistes urbans. Els dos són pioners en l’organització d’exposicions col·lectives d’art urbà en espais:

2004 “Exhibición en el Centro Cultural Ernest Lluch“ de Sant Sebastià (Donòstia) REPRESENTA 04 de la calle al museo. Participants: Bonim, Daddy Cool, Daim, Dibo, Dicebi, Dran, Logan, Dems, Okuda, Ome, Reso, Satone, Saturno, Seak, Sok, Sye, Zedz.
2005 Exposició EXPRESSART a la Fundació Valvi a Girona amb artistes internacionals: Logan, Ome, Sagüe, Saturno, San, Sok, Toast.
2007 Segona edició festival d’EXPRESSART amb col·laboració de l’Ajuntament de Girona
2008 Mural a la "Plaza de Armas" de Sevilla
2009 A partir d’aquest any decideix donar un gir a la seva obra, treballar en un estudi, a casa seva, per experimentar i buscar tècniques personals noves, i així, arribar a una obra pensada per ser exposada en una galeria, amb formats i suports adequats per espais interiors.

Fons d'art

Exposicions: